Učenje skozi igro in gibanje

Ključni dejavnik razvoja in delovanja možganov ter procesov učenja je gibanje. Znano je, da gibanje aktivira možganske funkcije in tako je učenje kvalitetnejše. V primerjavi s predhodnimi generacijami strokovni delavci opažajo med učenci več motenj s koncentracijo in usmerjanjem pozornosti. Primanjkljaj je vse bolj očiten tudi pri gibalnih spretnostih kot je gibljivost, koordinacija in ravnotežje. Seveda je sedeče šolsko delo pomembno, vendar je mnogo učinkovitejše, če se v učni proces vključi dovolj gibanja. Dolgotrajno sedenje in premalo gibanja pomenijo za otroke oviro v samem učnem procesu.
 

Igra je zagotovo eden izmed učinkovitejših načinov za učenje, saj zbuja pozornost in motivira k dejavnosti, kar vodi k zanimivemu, razgibanemu pouku oziroma kakršnemukoli učnemu procesu. Posledično pa vodi k trajnejšemu znanju. Otrok nenehno čuti potrebo po gibanju, dejavnosti in delovanju. Nekaj minut gibanja pospeši učno delo, motivira, spodbuja in vnaša pozitivne občutke, saj se ob gibanju sproščajo hormoni ugodja in zadovoljstva. Učenje poteka hitreje, kvalitetnejše in lahkotnejše, kadar ga spremljajo pozitivni občutki in naravnanost. Ob gibanju se prav tako izboljša fokus, pospeši se kognitivno procesiranje.

Primerna izbira za vključitev igre v učni proces so vsekakor igralni kamni Stapelstein.

Ti ponujajo odlično možnost za gibanje in ustvarjanje v zaprtih in manjših prostorih ter gibanje in učenje na prostem. Igralni kamni so lahki in enostavni za prenašanje. Prav tako pa so vodoodporni in odporni na različne vremenske razmere, zato jih lahko otrok uporablja kjerkoli. Uporaba Stapelstein kamnov otroke vzpodbuja k ustvarjalnosti in izražanju s celim telesom. Otroci uporabljajo celo telo in vsa svoja čutila, kar pripomore k vztrajnejšemu in temeljitejšemu učenju. Z igralnimi kamni Stapelstein lahko otrok lovi ravnotežje, na njih sedi ali jih zlaga.

     

Nešteto kombinacij iger, ki jih z igralnimi kamni vpeljemo v učni proces, nudi učenje na različnih področjih. Učinek je toliko večji, kolikor bolj kvalitetne in raznovrstne igre so izbrane. S pripravljenimi igrami lahko spodbujamo dozorevanje različnih področij, kar omogoča razvoj raznolikih miselnih funkcij.
Tudi igranje med odmori je z njimi zabavnejše, igre na prostem pa raznolike in privlačne.



Če hočemo otroka spodbuditi, da bo bolj aktiven, se mora v prvi vrsti pri tem zabavati. Zato Stapelstein igralni kamni zagotovo poskrbijo.

In kar je najpomembnejše: »Le zdrav in gibalno aktiven otrok je srečen otrok!«