OMBEA ExpressPod


Ultimativna rešitev za upravljanje z zadovoljstvom strank – OMBEA ExpressPod-i
Za vsako podjetje, javno ali zasebno, je glavni cilj ne le izpolnjevati pričakovanja kupcev in uporabnikov, ampak jih presegati. Eden od najboljših načinov, kako ugotoviti, kako se lahko vaše podjetje izboljša, je merjenje zadovoljstva strank.
 
Tri prednosti merjenja zadovoljstva strank

1. Življenska vrednost stranke
Za večino podjetij ni cilj hiter posel, temveč podaljšanje in izboljšanje življenjske vrednosti vsake stranke. Z OMBEA ExpressPodom lahko najdete najboljši način za povečanje vrednosti stranke skozi življenjsko dobo. S tem, ko vaše stranke enostavno delijo z vami svoje misli o vašem podjetju in o tem kaj jim je všeč in kaj ne, lahko izdelate temu primerno strategijo za ukrepanje. Tako boste lahko odpravili morebitne nevšečnosti za vaše stranke in podkrepili ukrepe, ki dvigujejo zadovoljstvo vaših strank.
 
2. Veleposlaniki blagovne znamke
Ena izmed najboljših marketinških strategij za vaše podjetje je, da vaše stranke opravljajo trdo delo za vas. Seveda je potrebna zavzetost, da ustvarite stranke, ki jim vaše blagovne znamke ne bodo le všeč, ampak bodo tudi njihovi veleposlaniki, ki jih bodo priporočali drugim.
 
3. Posvetite se osnovnim težavam
Pogosto bo en ukrep pokazal pozitivne rezultate, vendar pa uspešnost prodaje in stopnja obiskanosti lahko kažejo na večji problem. Odkriti to manjkajočo povezavo zna biti težavno. Namesto, da ves čas merite samo na enem mestu (na primer na blagajni), lahko postavite ExpressPode na različnih lokacijah in vprašate še globlja vprašanja, da ugotovite vzroke za težave.
 
Na žalost je merjenje zadovoljstva strank vedno izziv za organizacije, zlasti v maloprodajnem sektorju. Kako merite zadovoljstvo strank, ko se kriteriji konstantno spreminjajo? Maloprodaja ni več samo prodaja izdelkov, je tudi izkušnja za stranke. Zadovoljstvo strank za prodajalce pomeni sedaj tudi zagotavljanje brezplačnega dostopa do brezžičnega interneta, brezstično plačevanje ter individualizacijo, in ko enkrat izboljšate izkušnjo strank, jo je treba tudi ohraniti.
 
Na srečo OMBEA ExpressPod-i olajšajo merjenje pomembnih kazalnikov vaših strank, tako da lahko izkoristite meritve zadovoljstva za izvajanje izboljševalnih ukrepov.
 
VEČ O OMBEA ExpressPod